Autor: Dragana Prica - dragana@021.rs

Novi Sad
29.12.2018.
08:48 > 08:48
Novosađanin Mladen Babić skoro godinu dana u komunikaciji sa gradskim službama pokušava da učini svoju ulicu bezbednijom za sve komšije i prolaznike.
  • Veternička rampa

    31.12.2018 09:45
    Septičke jame i makadam
    U veterničkoj rampi nema ni asfalta, kanalizacije, uličnog osvetljenja... Dragoslava Srejovića je izuzetno opasna ulica, gde se svakih mesec dana desi neka saobraćajna nesreća usled očajnog stanja puta, nema ni pešačkih staza ni uličnog osvetljenja, samo je pitanje vremena kada će poginuti neko dete dok se vraća iz škole. Poštovana vlast uopšte ne planira da sanira tu ulicu kako nebi ginula deca na putu do škole!
  • Maja

    30.12.2018 13:23
    Pozdrav za gospodina!
    Isti problem u Jug Bogdana, Tekelijinoj i okolnim ulicama. U nekim od njih je gradnja završena pa se problem i dalje ne rešava..
  • mirko

    30.12.2018 11:14
    "kada bi im se svaki put pismeno javljali ne bi službe ništa uspele da urade."

    kada bi radili šta i kako treba, niko im se ne bi javljao.
  • Dejan Pavlović

    29.12.2018 23:48
    Dokoni gradjanin
    Naravno da se ne žele više dopisivati sa tim dokonim gradjaninom... takvih ima napretek u ovom gradu, kada bi im se svaki put pismeno javljali ne bi službe ništa uspele da urade. I u tim javnim ustanovama rade ljudi koji su takodje naši sugradjani i kojima najmanje treba da ih ovi dokoni maltretiraju. Ovaj se godinu dana dopisuje sa nadležnima... mogu da se kladim da je u pitanju klasičan novosadski hejter koji je kivan na investitore, pa je tobože savestan i misli na opštu dobrobit...
  • DaniloNS

    29.12.2018 21:33
    Vucevicu sta radis?
    Problem nije u njihovoj nadležnosti? A u cijoj je? Zna li se ili moze da radi ko sta hoce? Ponasanje gradskih vlasti je uzasno... Sramota.
  • Сремац

    29.12.2018 19:47
    Бахатост
    Градски чиновници су бахати и неодговорни и зашто би они вама одговорили на питање о проблему грађана?Пролазим често пешке улицама нашег града и толико небриге и дивљаштва од стране грађана па до градске управе никад није било.Возила се паркирају по тротоарима и травњацима и не уклањају се,лишће се не чисти у улицама где има дрворед,тротоари су пуни рупа,крпљени,денивелисани...Да ли је то до власти или смо се ми опустили пред налетом небриге,безобразлука,бахатости оних који овај град не доживљавају као свој.
  • prvi Saša 32

    29.12.2018 17:40
    @drugi Saša 32: dok mi ne puste onaj prvi komentar.. Zakon o prometu nepokretnosti je jasan. član 1. Nepokretnosti, u smislu ovog zakona, jesu: ... kao i posebni delovi zgrada (stanovi, poslovne prostorije, garaže i garažna mesta)
    Dakle parking mesta se ne spominju. Verovatno ono što vi govorite je pravo korišćenja parking mesta koje je investitor po zakonu dužan da obezbedi za svaki stan,tj pravo korišćenja jednog parking mesta za jedan stan.
    podsetiću vas da garažno mesto nije isto što i parking mesto. Parking mesto ne predstavlja poseban deo zgrade na kojem se može steći pravo svojine, a samim tim ni nepokretnost.
    Ako ste kojim slučajem trgovali parking mestom, taj ugovor je ništavan. Žao mi je.
  • /

    29.12.2018 13:48
    /
    @Saša 32
    i svaka ta kuca je imala tavan, podrum ili supu za cuvanje stvari i alata

    ovi novi ni to nemaju
    zato im je u glavi samo srbisanje i pink kada nemaju drugu zanimaciju
  • Saša 32

    29.12.2018 13:13
    Odakle vam to da se parking mesta ne prodaju i da na njima ne može da se zaradi? Zađite malo po agencijama koje rade sa nekretninama. U ponudi imaju široki dijapazon parking mesta po celom gradu. Da se kupi parking mesto košta između 4.000-5.000 evra, zavisi koji deo grada je u pitanju. Da se iznajmi košta 30-50 evra mesečno u zavisnosti od lokacije. Od parking mesta i garaža su napravili bolji biznis nego od prodaje stanova i lokala. U svim tim ulicama su nekada bile kuće. Bio i trotoar, zeleni pojas, drveće, kolovoz. Auta su ljudi parkirali u svojim dvorištima, retko ko je na ulici držao auto. Onda su došli ovi skrndelji i sve razrušili. Nigde drveta, negde trave, nigde javnog parkinga, nigde trotoara. Tamo gde i ima trotoara on je na više nivoa, zavisi kako je ko zidao zgradu. Tako ideš trotoarom pa naletiš na stepenik, pa se penješ, pa tako hodaš narednih 30 metara, pa onda ponovo stepenice i spuštaš se dole, onda ideš pa naletiš na veliku kosinu preko koje se autom ulazi u dvorište zgrade. Nigde više nema trotoara a da na njemu nema neke prepreke, stepenika, kosine. Užas šta su napravili od grada. Nekada u SFRJ kada kažeš da si iz NS svi bi ti se klanjali, najlepši grad u celoj državi. Danas me sramota da kažem odakle sam. Najprljaviji i neuređeniji grad od Vardara do Triglava. Skrnav do bola.
  • DEDEMOGA

    29.12.2018 12:20
    KAKO IM NIJE PALO NA .....!
    Da,Kažnjavaju Nas koji prolazimo kroz GRADILIŠTE!?
  • Saša 32

    29.12.2018 11:34
    privatni investitori koje nije briga za parking mesta jer se to ne prodaje. Nekad bili jendeci ispred kuća sada zatrpani. Šta je investitora briga kad proda stanove. Često zgrade nisu ni uknjižene jer je rađeno van zakona. Prljavi, prljavi kapitalizam.
  • Zivan

    29.12.2018 11:25
    Celom Telepu su potrebne pešačke staze, ljudiu idu saobraćajnim kolovozom...
  • NANA NS

    29.12.2018 11:16
    Avijacija
    Sve razumem i znam kako je.... Mnoge ulice i uličice na Avijaciji nemaju pešačje staze.. Poslednji primer je verovatno i poslednja "napravljena" ulica u naselju... ulica Alberta Ajnštajna..Lepa ulica, još lepše kuće, a trotoara ni od korova...Većina vlasnika je ispred svoje kuće napravila sebi parking prosstor kakav njima odgovara... raznoraznih oblika i boja... Trotoara nigde, ni sa jedne strane ulice... Volela bih da Novosadski portal proveri sa gradom ili već nekih nadležnim... Da li su postojali ili postoje urbanistički planovi za ovu ulicu kad je ovako nesrećno napravljena.... Nemoguće da nije predvidjen trotoar u ulici, a nije ova jedina na Avijaciji koja je takva..Meni bode oči jer svaki dan prolazim tuda i sklanjam se od brojnih automobila koji idu njom...Volela bih da se neko nekada pozavi ovom temom, jer dok neko ne strada, neće se grad dozvati pameti....
  • horor od zivota

    29.12.2018 11:15
    Ima da se nacekamo .
  • joca

    29.12.2018 11:09
    cetri zmigavca
    zivela cetiri zmigavca..dok je nama njih stajes gde i kako hoces..svaki dan ispred mup a u kraljevica marka imate po 6-7 automobila za 4 zmigavca.. sta ocekujete u b.radicevica , mise dimtrijevica,m.miljanova,danila kisa ili ribnikara da ce neko da uvodi red??provozajte se bulevarim u toku dana da vidite haos i zmigavce..od grada sa ovakvim bulevarima napravili smo seoske sokake gde se provlacimo po seoskim puteljcima..bruka i sramota svih nas i onih sto to rade i nas koji to trpimo..
  • Ns

    29.12.2018 10:44
    Ja sam ubedjena da Grad vidi pesake kao nepotrebnu kategoriju. Realno, kada setate koliko puta morate izadji: na kolovoz, ici preko blata ili trave, biciklisticke, jer trotoara nema ili je zakrcen: kolima, kantama, friziderima i piljarama, stojecim reklamama ili prosto ne postoji trotoar.
    Realno broj 2, kada ste videli gradonacelnika da seta? Covek koji ne seta, ne moze razumeti probleme pesaka u ovome gradu. Covek koji ne vozi bicikli ne razume bicikliste, koji ne koristi GSP ne razume korisnike javnog saobracaja. Predlazem gradonacelniku da izadje iz sluzbenog automobila i pocne da koristi usluge koje koriste gradjani, tek onda moze razumeti sta je potrebno gradu i tek onda moze biti gradonacelnik novosadjanima.
  • Toni

    29.12.2018 10:37
    Caki
    Treba pitati cuvenog basistu Aleksandra Kravica, on je zaduzen za biciklisticke staze u Novom Sadu.
  • Vladan

    29.12.2018 10:26
    Nesposobni
    Kako ste nesposobni za bilo sta! Sve partijski kadar do partijskog kadra! Ne nemoguce je resiti problem. Niko nikad u svetu nema ovakve probleme... ko nam vodi grad...drzavu... zato i plate od 300 eur a ne od 3000 eur.
  • Salamander

    29.12.2018 10:21
    Nepismeni direktori, a alavi
    Firma: 2-3 radi, a 20-30 parazita rukovodi.

    LUSTRACIJA!!!!


  • Skimmer

    29.12.2018 09:46
    Sajlovo
    Donje Sajlovo ulica, koja ide duž Lisja, isto nema niti trotoara niti prostora da se skloniš kada se mimoiđu dva automobila, obično brzinom koja je veća od propisane... još kad padne sneg, HOROR.
    Totalno razumem g. Babica, isto se i meni dešavalo da sam se morao skloniti brzom brzinom kako ne bi bio pokošen!
    Ali ja mislim da se niko sa Sajlova nije usudio da započne bilo kakvu prepisku sa vlastima oko uređivanja trotara, jer je Sajlovo jedno veliko leglo snssovaca...
  • Amon

    29.12.2018 09:42
    Čekajući da 021 napiše jedan afirmativni tekst o tome šta je sve urađeno u gradu.
  • Drvosječa

    29.12.2018 09:35
    Valjalo bi prvo to drveće posjeći, smeta.
  • Rešenje

    29.12.2018 09:07
    Postoji jednostavno rešenje: grad donese odluku o privremenoj izmeni režima saobraćaja, prepolovi kolovoz i napravi jednosmernu ulicu. Jednu kolovoznu traku nameni kretanju pešaka i biciklista, a drugu polovinu kolovoza namenite kretanju motornih vozila. I sve to kao trošak investitora, na mestu gde su radovi. Kada investitor završi šta ima da završi i napravite trotoar, vratite kolovoz u redovan režim...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna